طراحي و دكوراسيون مدرن و سنتي طراحي و دكوراسيون مدرن و سنتي .

طراحي و دكوراسيون مدرن و سنتي

طراحي داخلي در اهواز

طراحي داخلي دكوراسيون در سبك هاي متفاوت  

طراحي داخلي يك مكان در حيطه مهمترين فاكتورهاي مورد توجه مخاطبين قرار گرفته است، در اينجا قصد داريم راجع به تفاوت ميان سبك‌هاي طراحي داخلي و نو اجراي آنها در مكان‌هاي متعدد صحبت كنيم، تا بتوانيد با آگاهي از نكات ارائه شده بهترين طراحي دكوراسيون داخلي را برگيزده و به مرحله اجرا درآوريد.

 

طراحي دكوراسيون داخلي در سبك‌هاي متعدد

انواع سبك‌هاي طراحي داخلي به شرح زير مي‌باشد:

  1. طراحي داخلي به سبك ايراني (معرف شكوه و معماري ايراني)
  2. سبك طراحي داخلي مينيماليسم (سبكي ساده و در عين حال شيك)
  3. طراحي داخلي به سبك كلاسيك (استفاده از گل و گياه و كالاهاي منبت كاري شده و تصاوير افسانه‌اي كه مختص تاريخ كشور ما مي‌باشد.)
  4. طراحي داخلي به سبك روستيك (اين سبك فضاي طبيعت باز را به درون خانه دعوت مي‌كند، از اين سبك طراحي داخلي بيشتر در خانه‌هاي روستايي و كوهستاني استفاده مي‌شود چرا كه ظاهري تقريباً زمخت و كلي دارد.)
  5. طراحي داخلي كلاسيك با تفسيري جديد ( در اين سبك از قوائد سبك كلاسيك در قالبي مدرن پيروي شده، در واقع اين سبك از طراحي داخلي دريچه‌اي ست ميان تلفيق سبك قديم و مدرن).
  6. سبك طراحي داخلي ماوريك (سبكي بدون قوانين از پيش تعيين شده كه در قالبي مدرن به مرحله اجرا در مي‌آيد، در اين سبك از طراحي داخلي تضاد رنگ به وضوح ديده مي‌شود و از مشخصات بارز آن بشمار مي‌آيد).
  7. طراحي داخلي به سبك ژاپني (قالبي مربعي شكل و بي نهايت ساده دارد، استفاده از گياهان براي تزيين دكوراسيون داخلي نيز از مشخصات بارز اين سبك محسوب مي‌شود.)

اين موارد گوشه‌اي از سبك‌هاي طراحي دكوراسيون داخلي ست كه براي شما شرح داده شد، در ادامه بخشي ديگر از مقاله را به تشريح تعدادي ديگر از سبك‌هاي موجود اختاص خواهيم دارد.

 

طراحي داخلي مطب پزشكان

نوع طراحي داخلي بكار رفته در مطب پزشكان از مهمترين عواملي ست كه آرامش ذهني بيماران را به دنبال دارد. مطب پزشكان از اماكني ست كه گاها بخش زيادي از زمان بيمار در آنجا مي‌گذرد بنابراين استفاده از رنگ و طراحي داخلي مناسب براي آن تأثير بسزايي در روحيه بيماران شما دارد، اين روزها رقابت ميان پزشكان به حداكثر خود رسيده است بنابراين با انجام يك طراحي داخلي خلاقانه براي مطب خود مي‌توانيد يكي از فاكتورهاي مهم اين رقابت را پشت سر بگذاريد، البته ناگفته نماند كه ايجاد محيطي شاد در مطب مي‌تواند بر روحيه خود شما و همچنين كارمندانتان تأثير بسزايي داشته باشد. استفاده از كاربرد روانشناسي رنگ را نيز فراموش نكنيد. در ارتباط با ميزان بودجه نيز نگران نباشيد چون شركت طراحي داخلي …. شما را از صفر تا صد مرحله طراحي و اجرا  همراهي خواهد كرد.

 

دكوراسيون داخلي اداري و تأثير مستقيم آن بر مراجعه كننده

نوع طراحي داخلي اداري بر تجارت شما بسيار مؤثر است، طراحي داخلي محيط شركت شما بايد به صورتي باشد كه احساس خوبي را در افراد به وجود آورد و  موجب كسل شدن آنها نشود. انتخاب نوع طراحي داخلي بر ميزان بازدهي كسبو كار شما نيز تأثير مستقيم دارد چرا كه استفاده از رنگ‌هاي شاد مي‌تواند روحيه كارمندان شما را با نشاط نگاه دارد.

 

بعد از خانه، بيشترين زمان خود را در اداره يا شركتي كه در آن كار مي‌كنيم مي‌گذرانيم، آيا ميدانيد كه موفق‌ترين شركت‌ها و ادارات از دكوراسيوني بهره مي‌گيرند كه سادگي و راحتي سبك دكوراسيون داخلي منزل را داشته باشد؟!! (البته در قالبي تجاري). براي تشخيص ميزان تأثير طراحي داخلي مي‌توانيد  خود را بجاي شخصي قرار دهيد كه براي اولين مرتبه وارد شركت شما مي‌شود، ممكن است سبك طراحي براي شما عادي شود و جذابيت‌هاي آن به چشم نيايد اما با قرار دادن خود به جاي مراجعه كننده مي‌توانيد از ميزان اثرگذاري آن مطمئن شويد.

 

طراحي داخلي در كيش

انجام امور طراحي داخلي خود در كيش را به ما بسپاريد، اين شهر مملو از جاذبه‌هاي مدرن و ديدني ست بنابراين اگر قصد خريد مغازه يا فروشگاه در اين منطقه را داريد بايد از سبك مدرن براي طراحي داخلي مغازه خود بهره بگيريد. از ديگر فاكتورهاي مهم نيز طراحي ويترين مغازه مي‌باشد كه تأثير زيادي بر  مشتريان شما خواهد داشت و گاها بيشترين تأثير را بر مشتري مي‌گذارد.

 

فروشگاه‌هاي موجود در منطقه كيش نيز اكثراً داراي بهترين طراحي‌هاي مدرن روز هستند و اين يك مزيت رقابتي بين آنها محسوب مي‌شود.

 

دكوراسيون داخلي منزل

انجام امور طراحي داخلي منزل خود را به ما بسپاريد، راه‌هاي ارتباطي موجود روي سايت راهنماي شما در خصوص سوالاتي ست كه ذهنتان را به خود مشغول كرده است، انتخاب بهترين شركت طراحي داخلي از مهمترين نكاتي ست كه بايد مورد توجه قرار دهيد. كار بازسازي ساختمان نيز توسط متخصصين شركت  انجام خواهد شد اما اين بازسازي صرفاً به معناي تغيير نوع دكوراسيون منزل شما مي‌باشد بطوريكه با سلايق و روحيات شما تطابق بيشتري پيدا كند.

ناگفته نماند كه اولين مبحثي كه هنگام انجام دكوراسيون داخلي بايد مد نظر قرار دهيد اين است كه به نحوه استفاده از فضاي داخلي دقت كافي داشته باشيد و نگذاريد فضاها بدون استفاده رها شوند. (بخصوص در مناطقي با مساحت‌هاي كم و محدود).

 

همانطور كه پيشتر گفتيم در اينجا از ديگر سبك‌هاي طراحي داخلي و مشخصات آنها صحبت خواهيم كرد:

  1. طراحي داخلي به سبك مراكشي (عناصر اصلي به آر رفته در اين سبك شامل اقلام فلزي، ظرف‌هاي سنگي، فرشكف پوش سفالي و مبلمان هايي منبت كاري شده مي‌باشد، و رنگ‌هاي اصلي اين سبك آبي فيروزه‌اي، سبز، كبود و سفيد است. البته ناگفته نماند كه افراد داراي خصوصيات شخصيتي خاص اين سبك را مي‌پسندند.)
  2. طراحي داخلي به سبك مصر (اين سبك نيز بسيار قيديم ست و بيشتر مي‌توان براي دكوراسيون داخلي رستوران‌ها و اماكن خاص از آن بهره گرفت.)
  3. سبك هندي دكوراسيون داخلي (استفاده از رنگ‌هاي جيغ و شاد از بارزترين صفات اين سبك محسوب مي‌شود، حك نقش و تصاوير فيل نيز براي هندوها به معناي افزوني ثروت است.)
  4. سبك رومي باستان (استفاده از مجسمه و نقاشي‌هاي ديواري در اجراي اين سبك مرسوم است، به طور كل سبك قديمي از طراحي‌ها بشمار مي ايد.)
  5. سبك يوناني (بهره گيري از سبك معماري هندسي از مشخصات بارز آن است، استفاده از آهك و مرمر سفيد نيز جزو موارد مهم اين سبك محسوب مي‌شود. استفاده از رنگ سفيد و آبي و نور طبيعي فراوان نيز جزء ديگري از فاكتورهاي مهم اين سبك است.)

 

دكوراسيون داخلي مغازه و نوع كاربري

سبك دكوراسيون اجرايي در يك مغازه يا مكان رابطه مستقيمي با نوع كاربري آن دارد، به‌عنوان مثال طراحي داخلي رستوران  با نوع طراحي داخلي طلا فروشي بسيار متفاوت است و اين تفاوت فقط توسط افراد متخصص به‌طور حرفه‌اي به مرحله اجرا در مي‌آيند.

طراحي داخلي ويلا و منازل شما

انجام امور طراحي داخلي در شيراز نيز جزو حيطه خدماتي شركت ما قرار دارد بطوريكه با يك تماس تلفني در اسرع وقت مي‌توانيد اقدام به انتخاب طرح اوليه خود نماييد. البته استفاده از سبك طراحي داخلي كلاسيك نيز بسيار مورد توجه مردم اهالي شيراز قرار گرفته است بطوريكه مي‌توان از تصاوير آثار تاريخي در همه ابعاد و كاربري‌هاي دكوراسيون بهره گرفت و شاهد نتايج مثبت آن نيز خواهيد  بود.

طراحي داخلي ويلا نيز پذيرفته مي‌شود، اين حيطه از طراحي همه بخش‌ها بخصوص طراحي فضاي باز، باغ، استخر و نماي آن را شامل مي‌شود، كه با استفاده از متخصصين شركت ما مي‌توانيد از برترين سبك‌هاي مدرن روز دنيا در طراحي ويلاهاي خود بهره بگيريد و محيطي امن و ساكت را جهت آرامش و استراحت خانواده‌ها مهيا سازيد.

 

طراحي داخلي در اهواز

امور طراحي دكوراسيون داخلي در شهر اهواز نيز پذيرفته مي‌شود و در همه روزهاي هفته آماده ارائه خدمات به همشهريان اهوازي خود مي‌باشيم. اين  منطقه از كشور داراي آب و هواي خاصي ست كه هنگام انتخاب رنگ بايد مورد توجه قرار دهيد چون به‌طور معمول در هر منطقه آب و هوايي از رنگ‌هاي خاصي جهت طراحي محيط و اماكن بهره مي‌گيرند.

 

نقض قوانين در طراحي دكوراسيون داخلي

بدانيد كه هميشه نياز نيست از قوانين و چهارچوب مشخص شده براي معماري پيروي كنيد چراكه گاهي نقض همين قوانين ايده‌ها و خلاقيت‌هاي فراواني را متولد مي‌كند. گاهي لازم است كه فقط خودتان باشيد و هرآنچه فكر مي‌كنيد را به مرحله اجرا در آوريد، البته بدانيد كه اين سبك نيز نياز به همراهي يك متخصص دارد با اين تفاوت كه خروجي آن نمايي كامل از سلايق و روحيات شما خواهد بود.

از نظر بودجه اختصاص يافته نيز نگران نباشيد چرا كه مي‌توانيد با مشورت با كارشناسان متخصص ما بهترين طراحي‌ها را به مرحله اجرا درآوريد و از زيبايي و جذابيت آن لذت ببريد.

پيشنهاداتي براي طراحي

  1. از رنگ‌هاي شاد براي دكوراسيون منازل و دفاتر خود استفاده كنيد.
  2. تركيب سبك مدرن و سنتي جلوه خاصي را به فضا مي‌بخشد.
  3. هنگام خريد زياد سختگير نباشيد چرا كه ايجاد تضاد يكي از قدرتمندترين و خلاقانه‌ترين مباحث طرراحي دكوراسيون داخلي بشمار مي‌آيد.
  4. رنگ درها و چهارچوب در طراحي دكوراسيون داخلي بسيار مهم است پس تا مي‌توانيد از رنگ‌هاي شاد و تند در اين بخش‌ها استفاده كنيد.

طراحي داخلي بنابر سليقه شما

آپارتمان مدرن هميشه به معناي دكوراسيوني سرد با رنگ‌هاي سفيد و خاكستري نيست، اما استفاده از اين رنگ‌ها نيز به سبكي خاص مي‌تواند محيطي گرم و صميمي را براي خانواده شما به وجود آورد. استفاده از رنگ‌هاي سرد در همه بخش‌هاي خانه مجاز مي‌باشد و شما از اين نظر محدوديتي نخواهيد داشت.

مواردي هستند كه مي‌توانند محيط خانه شما را كاملاً گرم وصميمي جلوه دهند؛ اين موارد عبارتند از:

  1. استفاده از چوب در همه بخش‌هاي منزل بخصوص ميزها و صندلي‌ها
  2. نورپردازي به طوري كه زياد به چشم نيايد و كاملاً در طراحي محو شده باشد. (از هيچ آويزي براي تقويت اين مورد استفاده نكنيد چر كه قوانين سبك را به هم خواهد زد و جلو خوبي به محيط نمي‌دهد.)

 

استفاده از رنگ قرمز در طراحي داخلي

اين رنگ تداعي كننده حس‌هايي چون نشاط، قدرت، هيجان و رشادت مي‌باشد كه استفاده از آن مي‌تواند تأثير مستقيم و جالبي بر روحيات افراد در حال تردد داشته باشد. رنگ قرمز موجب افزايش ضربان قلب و ميزان انرژي فرد مي‌شود كه اين عكس العمل در نتيجه واكنش شديد بدن نسبت به آن صورت مي‌گيرد.

استفاده از رنگ قرمز براي تغيير روحيه افراد خانواده توصيه مي‌شود، بهترين مكان بهره گيري از آن نيز اتاق بازي كودكان است كه مي‌تواند موجب افزايش انرژي آنان شود.

رنگ اتاق خواب

براي طراحي داخلي اتاق خواب حتماً از رنگ‌هاي آرامش بخش استفاده كنيد تا موجب اختلال در خواب شما و كودكانتان نشود. استفاده از لامپ هايي با رنگ آرام و ملايم نيز ميتواند گزينه مناسبي براي طراحي اتاق خواب كودكانتان باشد.

رنگ زرد و كاربرد آن در طراحي داخلي

رنگ زرو نشانه خوشحالي ست و جزو رنگ‌هاي شاد بشمار مي‌آيد، اين رنگ مي‌تواند حس شادي و خرسندي را در وجود افراد برانگيزد. طبق نتيجه تحقيق دانشمندان استفاده از اين رنگ در اتاق كودكان موجب افزايش خلاقيت آنان مي‌گردد البته ناگفته نماند كه تركيب‌هاي مشخصي از اين رنگ هستند كه موجب تداعي حس‌هايي چون ترس، نگراني و اضطراب در افراد مي‌شوند.

جستجو در سايت

 

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۰۶:۱۵ توسط:ميلان موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :